Portret Kobiety

Prasa kosmetyczna




LNELNE 1/2008 (57) W numerze: Nanotechnologia w kosmetykach. Kosmetyki naturalne. Aromamarketing. Masaż po porodzie. Sztuka mikropigmentacji. Zdrowie w stopach. Lifting endoskopowy. Mailing doskonały cz.2. Przyjemność smakowania. Prawdziwe piękno. Nowości na rynku preparatów i urządzeń kosmetycznych
GabinetGabi.net 1/2008 W numerze: wSPAniałe SPA 2007 - relacje jury. Ceryfikacja kosmetyków naturalnych. Producent, dostawca, dokumenty. Kosmetolog w zawieszeniu. Kosmetyczki do pogłaskania?. Stopa - mikrokosmos organizmu. Męska depilacja. Między ustami a...czyli o współpracy kosmetyczek z lekarzami. Tradycyjny masaż tajski. Trudne SPA początki. Homeopatia - ślad na wodzie?. Taniec - ruch i emocje. Złoto Maroka - zabieg firmy Babor. Ślub po hindusku. W poszukiwaniu idealnego pracownika. Plany, zmiany, perspektywy - co nowego w firmach kosmetycznych?. Psychodermatologia. Program Zdrowe Plecy. Uzależnienie od gier komputerowych. NTM wstydliwy problem
Paznokcie35.jpgPaznokcie 1/2008 (35) W numerze: Nails Professional 2007. Ups, drobna wpadka. Kolorujemy ale nie paznokcie. Zdobienie walentynkowe. Zalety i wady metody fiberglass. Moda romantyczna. Usuwanie żelu UV. Ukwiecony trójwymiar. Pielęgnacja męskich dłoni. Droga do pięknych dłoni. Uroda w Starożytnym Egipcie. Rogowacenie dłoni i stóp. Za co klienci mogą nas zaskarżyć?. Zdobienia czytelników. Wydarzenia i nowości. Preparaty antygrzybicze
CabinesCabines 17/2006 Mikrodermabrazja w ostatnich miesiącach urosła do rangi jednego z najpopularniejszych zabiegów wykonywanych w gabinecie kosmetycznym. Pojawiły się nawet w sprzedaży specjalne kosmetyki do samodzielnego przeprowadzania zabiegu - oczywiście działają one słabiej niż mikrodermabrazja wykonywana przy użyciu profesjonalnego sprzętu. Artykuł prezentuje użyteczne informacje na temat techniki wykonywania zabiegu i jego efektów. czytaj dalej
Prasa Kosmetyczna / Kosmetyki i biznesKosmetyki & biznes 03/2006 (28) Rynek kosmetyków słonecznych obejmuje produkty do opalania, po opalaniu oraz samoopalacze. W okresie od III.2005 do II.2006 rynek ten osiągnął sprzedaż niespełna 5mln sztuk i był wart ponad 72,5mln zł. Spośród wymienionych segmentów najbardziej dynamicznie rosła sprzedaż produktów ochronnych do opalania, których sprzedaż w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku wzrosła o +9% ilościowo i +5% wartościowo. Liderem w rynku, zarówno w ujęciu ilościowym jak i wartościowym, jest firma Kolastyna osiągając udziały odpowiednio 18.4% oraz 17.0% w okresie III.2005-II.2006. Kolejne trzy miejsca podzielili między sobą trzej gracze: Dax Cosmetics (drugie miejsce w rankingu ilościowym i trzecie w wartościowym), Ziaja (trzecie i czwarte miejsce) oraz Nivea Polska (czwarta i druga lokata) czytaj dalel
Prasa kosmetyczna / Beauty ForumBeauty Forum 6/2006 Niewiele jest w życiu spraw wzbudzających tyle emocji co wybór sukni ślubnej. Panna młoda najczęściej musi pogodzić własne wyobrażenia (jeszcze te z dzieciństwa!), z aktualną modą (tak, tak, i w modzie ślubnej obowiązują trendy, wystarczy popatrzeć na zdjęcia dziadków i rodziców), z możliwościami sylwetki i... portfela. Do tego dochodzą jeszcze oczekiwania (i gust) mamy, przyjaciółki, męża (co prawda temu ostatniemu można zgodnie z przesądem można pokazać się w sukni ślubnej dopiero w godzinie ślubu). Nie jest to zadanie łatwe, tym bardziej, że na rynku znajdziemy naprawdę dużo propozycji - prestiżowych zagranicznych firm oraz firm polskich, które w bardzo udany sposób gonią konkurencję. czytaj dalej
Prasa kosmetyczna / SolariumSolarium 37/38 2006 Internet jako środek przekazu informacji zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. To wspaniałe narzędzie ułatwiające komunikację między ludźmi na wielu różnych płaszczyznach. Z jednej strony umożliwia dzielenie się wiedzą i fachowymi informacjami, umożliwia wymianę poglądów i opinii. Z drugiej strony - staje się coraz częściej płaszczyzną wymiany handlowej, co otwiera przed nami nowe możliwości, ale jednocześnie rodzi pewne niebezpieczeństwa, przed którymi pragniemy Państwa przestrzec. W tej krótkiej publikacji omówimy pobieżnie najważniejsze sposoby wykorzystania internetu w branży solaryjnej. czytaj dalej
Prasa kosmetyczna / CabinesCabines 16/2006 Czas oczekiwania na narodziny dziecka jest bardzo szczególny dla kobiety, jej organizmu i... jej skóry. Zmiany hormonalne i zwiększający się ciężar ciała są przyczyną nie zawsze przyjemnych dolegliwości. Jedną z najpopularniejszych są puchnące, obolałe nogi i rozstępy. Jak im zapobiegać i radzić sobie z nimi - o tym w naszym artykule, uzupełnionym zestawieniem kosmetyków i zabiegów przeciwko rozstępom. czytaj dalej
LNE Prasa Kosmetyczna Les Nouvelles Esthetiqes 2/2006 (48) Masaż leczy i relaksuje, a stosowany w kosmetyce ułatwia wnikanie w skórę składników aktywnych. Poprawia mikrokrążenie, wspomaga przemianę materii, wpływa na gospodarkę wodną na poziomie skóry oraz zmniejsza obrzęki, co jest istotne w terapii cellulitu i w modelowaniu sylwetki. Warto jednak pamiętać, iż modelowanie sylwetki, terapia cellulitu i odchudzanie to nieco inne pojecia. czytaj dalej

Beauty ForumBeauty Forum 5/2006 Gdy tylko dni stają się dłuższe i zza chmur coraz śmielej wygląda słońce, klientki zaczynają przygotowania do sezonu bikini. Chcą przywrócić ciału reprezentacyjny wygląd przed „wielką odsłoną". Zabiegiem, który w tym pomaga, jest bodywrapping. Walka z cellulitem wymaga wielokierunkowych i skomplikowanych działań. Jedną z prostszych metod w tym programie jest bodywrapping. Nazwa powstała ze złożenia dwóch angielskich słów: body (= ciało) i wrapping (= zawijanie). W języku polskim funkcjonuje też określenie „zawijanie ciała". Technika ta ma zintensyfikować działanie preparatów i zabiegów antycellulitowych. Mimo że wydaje się dziecinnie prosta, trzeba zwracać uwagę na pewne sprawy, aby nie zaszkodzić klientce i osiągnąć najlepszy rezultat z możliwych. czytaj dalej


paznokciePaznokcie 2 / 2006 (26) Ślub jest czymś bardzo szczególnym dla każdej młodej pary, w tym dniu chcielibyśmy wyglądać na prawdę wyjątkowo od stóp do głów. Piękna suknia, buty, makijaż, fryzura, kwiaty to nie wszystko, co tworzy perfekcyjny wizerunek panny młodej. W tym szczególnym dniu kiedy palec serdeczny państwa młodych przyozdobi obrączka i kiedy to oczy zgromadzonych i flesze aparatów zwrócone będą właśnie w tym kierunku, bardzo ważne jest aby ich dłonie i paznokcie wyglądały nienagannie, a może nawet oszałamiają. czytaj dalej

Cabines_15_Am.jpgCabines 15/2006 Jedną z oznak upływu czasu jest wiotczenie skóry twarzy i ciała. Jak można zachować młodzieńczą sprężystość i napięcie? Preparaty kosmetyczne przeciwdziałające skutkom starzenia oraz specjalne zabiegi mają to ułatwić. Artykuł uzupełniliśmy zestawieniem kosmetyków i zabiegów ujędrniających do twarzy oraz ciała. czytaj dalej
Kosmetyka Kosmetyki & biznes 02/2006 Na rynek kosmetyków kolorowych składają się produkty do makijażu twarzy, oczu, ust i paznokci. Według badań prowadzonych przez MEMRB w okresie od marca 2005 do lutego 2006 sprzedaż kosmetyków kolorowych wyniosła ponad 54mln sztuk o wartości 613mln złotych. czytaj dalej
Kosmetyki i biznes / Prasa kosmetyczna Kosmetyki & biznes 01/2006

W roku 2005 rynek kosmetyków pielęgnacyjnych, uwzględniających kosmetyki to twarzy, do ciała oraz uniwersalne, osiągnął sprzedaż w wysokości bez mała 142mln sztuk i był wart prawie 1.46mld zł. Największą sprzedaż spośród wszystkich produktów pielęgnacyjnych, generowały kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy 47% ilościowo i 60% wartościowo. czytaj dalej

Prasa Kosmetyczna / PaznokciePaznokcie 1/2006 (25) Pismo "Paznokcie" jest to pierwsze na rynku polskim specjalistyczne pismo skierowane w szczególności do manicurzystów i pedicurzystów. Tutaj znajdziecie Państwo informacje na temat pielęgnacji, przedłużania i zdobienia paznokci dłoni i stóp, informacje dotyczące chorób paznokci i skóry, marketingu w salonie, nowości kosmetycznych, wydarzeń kosmetycznych oraz szkolenia i porady. czytaj dalej
Cabines 14/2006Cabines 14/2006 Cabines to profesjonalne czasopismo kosmetyczne, polska edycja znanego francuskiego magazynu. Tematyka czasopisma obejmuje wszystko co jest związane z funkcjonowaniem branży kosmetycznej i wellness. Specjalistyczne porady, prezentacje nowych technik, preparatów i urządzeń, przegląd rynku kosmetycznego w Polsce i na świecie oraz wywiady z osobistościami światowej i polskiej kosmetyki profesjonalnej - to tylko niektóre z zagadnień poruszanych w dwumiesięczniku Cabines. czytaj dalej
Prasa Kosmetyczna / Kosmetyki & BiznesKosmetyki & biznes 06/2005 (25) Czy istnieje kosmetyk, który natychmiast zwiększyłby Twoją atrakcyjność? Czy to możliwe, by po jego zastosowaniu Twoi klienci stali się skłonni do wydawania znacznie większych pieniędzy na Twoje produkty? Jak to się dzieje, że niektórzy przeciętni mężczyźni wzbudzają zainteresowanie najpiękniejszych kobiet? czytaj dalej