Portret Kobiety

Wydarzenia / Prasa kosmetyczna



Beauty Forum 7-8/2006

Beauty ForumDepilacja: dlaczego w gabinecie?
Tematem aktualnym przez okrągły rok jest usuwanie zbędnego owłosienia. W związku z tym wciąż powraca pytanie: „Jak przekonać klientkę, żeby wybrała depilację w gabinecie?”. W każdym supermarkecie znajdziemy szeroki wybór najróżniejszych produktów do depilacji. Nic dziwnego, że klientka jest przekonana, iż bez najmniejszych problemów i za niewielkie pieniądze może samodzielnie usuwać zbędne owłosienie. Kosmetyczkę natomiast nurtuje pytanie: „Jakiej argumentacji użyć, aby mimo to przyciągnąć klientkę do gabinetu?”. W poniższym artykule podpowiadamy, jak to zrobić...
[BF nr 7-8/2006, str. 20]

Pamiętaj o szyi
Zwykle zaniedbywana i traktowana po macoszemu szyja wymaga szczególnej, kompleksowej pielęgnacji. Z kosmetycznego punktu widzenia najważniejsze są skóra i mięśnie. Żadna inna partia ciała nie potrzebuje aż takiej troski i regularnej pielęgnacji jak szyja. Dlatego powinnaś się nią zająć podczas każdego zabiegu na twarz. Już bardzo młode klientki uczulaj na to, by poświęcały jej wystarczająco dużo uwagi. Wszelkie zaniedbania prędzej czy później staną się wyraźnie widoczne. Okolice szyi są niemal pozbawione podściółki tłuszczowej, dlatego skóra w tym miejscu bardzo szybko się wysusza i pojawiają się na niej zmarszczki...
[BF nr 7-8/2006, str. 30]

Zapach kobiety
Większość ludzi kojarzy wytwarzanie zapachów przez ciało z poceniem się. Produkowanie potu jest naturalną, fizjologiczną czynnością, która pomaga zachować stałą temperaturę ciała na prawidłowym poziomie. Z drugiej strony nieprzyjemne zapachy wytwarzane przez nas nie odgrywają żadnej ważnej fizjologicznej roli, są po prostu dokuczliwe. Dezodoranty w szerokim tego słowa znaczeniu to wszelkie preparaty poprawiające zapach człowieka. Antyperspiranty zaś zmniejszają wydzielanie potu, przez co również poprawiają zapach...
[BF nr 7-8/2006, str. 34]

Wyślij alergię na urlop
Dla alergika wybór miejsca wypoczynku nie jest prostą sprawą - choroba narzuca mu poważne ograniczenia. Jeżeli jednak właściwie się do tego przygotuje i przy podejmowaniu decyzji, dokąd pojedzie i gdzie będzie mieszkał, uwzględni określone kryteria, także on może bez przeszkód i dolegliwości korzystać z uroków lata...
[BF nr 7-8/2006, str. 40]

Sukces w SPA
Chcesz wiedzieć, czy twoje SPA zmierza w dobrym kierunku? Tylko controlling dostarczy ci wiarygodnej informacji na ten temat. Systematyczna rejestracja, opracowywanie i analiza najważniejszych wskaźników ekonomicznych firmy decydują o jej sukcesie rynkowym. Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy to zużycie produktów, koszty personelu i obrót - w najlepszym wypadku rozdzielone na kosmetykę i masaż - były jedynymi parametrami służącymi do oceny sytuacji rynkowej firmy. Wzrastająca konkurencja i wysokość inwestycji zmuszają właścicieli do znacznie uważniejszego śledzenia i analizowania wskaźników ekonomicznych w SPA. Zarówno w fazie planowania działalności, jak i później, kiedy firma już funkcjonuje, należy zidentyfikować czynniki, które decydują o sukcesie rynkowym ośrodka...
[BF nr 7-8/2006, str. 46]

Aby mailing był skuteczny...
Istnieje wiele wypróbowanych sposobów pozyskiwania nowych klientów. Jedną z możliwości jest mailing, rozsyłany do osób potencjalnie zainteresowanych twoimi usługami. Aby rozesłać mailing, najpierw musisz znaleźć powód, punkt zaczepienia. Dlatego zacznij od wymyślenia akcji, o której będziesz mogła poinformować potencjalnych klientów (np. letnia akcja „Przyjdź na przeszpiegi”). Następnie ułóż krótki, sugestywny list, który przykuje uwagę adresata. Powinien go do tego stopnia zaciekawić, aby sięgnął po słuchawkę i zadzwonił albo zajrzał do twojego studia...
[BF nr 7-8/2006, str. 52]

Liczy się pierwsze wrażenie
W kontaktach międzyludzkich decydujące znaczenie ma pozytywne pierwsze wrażenie. Pamiętaj o tym podczas każdej rozmowy z potencjalnym klientem. Unikaj drobnych, ale dyskredytujących cię błędów. Obojętnie czy w życiu prywatnym, czy zawodowym - nigdy nie dostaniemy drugiej szansy, aby zrobić pierwsze wrażenie. A w ciągu tych trzech pierwszych sekund ważą się losy przyszłej znajomości. 62 proc. kobiet i 43 proc. mężczyzn właśnie wtedy podejmuje decyzję, czy druga osoba budzi w nich sympatię, czy raczej antypatię. I na podstawie tego pierwszego wrażenia ocenia kompetencje swojego rozmówcy. W branży kosmetycznej, która w szczególny sposób zajmuje się wizerunkiem, nierzadko zapomina się o tym, że zaprezentowanie swoich umiejętności w gabinecie to właściwie dopiero trzeci krok...
[BF nr 7-8/2006, str. 56]

Korekcja wrastających paznokci
W kolorze skóry, przeźroczyste, jedwabiście błyszczące - takie paznokcie są ozdobą stopy. Całkiem inaczej wygląda sytuacja, gdy codzienne obciążenia i schorzenia szkodzą paznokciom. Chore paznokcie u stóp to nie tylko problem kosmetyczny. Mogą one doprowadzić do poważnych ograniczeń w chodzeniu i dotkliwie zakłócić nasze dobre samopoczucie...
[BF nr 7-8/2006, str. 59]

 

Beauty Forum
www.beauty-forum.com.pl




Być może zainteresują Cię inne pozycje z tej kategorii: