Portret Kobiety

Wydarzenia / Prasa kosmetyczna



Kosmetyki & biznes 03/2006 (28)

Prasa Kosmetyczna / Kosmetyki i biznesSpis treści:

 

8 - Rynek produktów słoneczych - raport
12 - Trendy na rynku perfumeryjnym

18 - Nowe wzorce kobecości
22 - Jej się udało
24 - Modelowanie, a nie odchudzanie
26 - Projekt i jego istota
32 - Za i przeciw opalaniu
38 - Międzynarodowe Targi Kosmetyki - InterCHARM Polska 2006
43 - Seminarium biznesowe firmy Politech
44 - Thalassoterapia
48 - Konferencja prasowa Laboratorium Kosmetycznego FLOSLEK
50 - BMW serii 6 Cabrio
52 - Fundusze strukturalne - co dalej?
53 - Finał konkursu Teraz Polska
54 - Trend ku naturze - 10 lat A.T.W.
58 - Estetyka Natura 2006
60 - W krainie piękna
62 - 10-lecie Dekorglassu
63 - V Specjalistyczna wystawa - Wiosennyj Szarm
64 - X Międzynarodowe targi przetwórstwa tworzyw sztucznych PLASTPOL
66 - Kosmetyk a opalanie w solarium
68 - Badania współczynnika ochrony przeciwsłonecznej
70 - Propozycje SK Chemicals na opakowania kkosmetyków
72 - Warsztaty dla kosmetyczek

Some news in English

74 - INEKE...KEenly Independent
75 - Façonnable femme - A new flacon highlight
76 - Magic Star comes out at night for Scholl Foot Therapy
77 - Sure Sport bottle has maximum impact8 - Rynek produktów słoneczych - raport

Rynek produktów słonecznych: do opalania, po opalaniu i samoopalających

Rynek kosmetyków słonecznych obejmuje produkty do opalania, po opalaniu oraz samoopalacze. W okresie od III.2005 do II.2006 rynek ten osiągnął sprzedaż niespełna 5mln sztuk i był wart ponad 72,5mln zł. Spośród wymienionych segmentów najbardziej dynamicznie rosła sprzedaż produktów ochronnych do opalania, których sprzedaż w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku wzrosła o +9% ilościowo i +5% wartościowo. Liderem w rynku, zarówno w ujęciu ilościowym jak i wartościowym, jest firma Kolastyna osiągając udziały odpowiednio 18.4% oraz 17.0% w okresie III.2005-II.2006. Kolejne trzy miejsca podzielili między sobą trzej gracze: Dax Cosmetics (drugie miejsce w rankingu ilościowym i trzecie w wartościowym), Ziaja (trzecie i czwarte miejsce) oraz Nivea Polska (czwarta i druga lokata) ...

Kosmetyki & biznes 3/2006, str. 8

 

Nowe wzorce kobiecości

Mówi się, że wspomnienia to wspaniała rzecz. Okazuje się jednak, że nie zawsze. Pamięć umożliwia nam odnoszenie się do teraźniejszości w świetle przeszłych doświadczeń. Człowiek ma w pamięci wszystkie ważniejsze doświadczenia. Jednak niektóre z nich, w wyniku represji, nie dostają się do świadomości, lecz do podświadomości. To obrona przed trudnymi emocjami i wydarzeniami. Tak dzieje się też z wizerunkami rzekomo idealnych kobiet, którymi co dnia jesteśmy bombardowani przez reklamy. Jak wykazały badania dziennie oglądamy przeciętnie od 400 do 600 reklam. Jako, że to w większości kobiety podejmują decyzje zakupowe w gospodarstwach domowych w co 3 z nich produkty reklamuje kobieta. Kobieta o nieskazitelnych wymiarach i kształtach. Mózg ludzki podzielony jest na dwie części : stary i nowy. Ten nowy to świadomość, która odpowiada za proces myślowy oraz posiadanie informacji. Ten stary zaś przechowuje wspomnienia i odpowiada za powstawanie emocji. Części te, podczas naszego życia, wchodzą w nieustanne interakcje ...

Kosmetyki & biznes 3/2006, str. 18

 

Kosmetyk, a opalanie w solarium

Na rynku polskim obserwujemy rozkwit kosmetyków przeznaczonych do opalania w solarium. Bogactwo marek zarówno tych zachodnich jak i rodzimych oraz ogromna różnorodność produktów daje wiele możliwości w świadomym i rozsądnym opalaniu. Świadome i rozsądne opalanie to dbałość o dobrą kondycję opalanej skóry i skuteczną jej pielęgnację. Stosowanie kosmetyku w usłudze solaryjnej jeszcze nie jest dość powszechne. Klienci nie przywykli do kupowania kosmetyku do każdej sesji opalania, a sam personel często także w tym nie pomaga. Aby ułatwić możliwość wyboru, firmy stosują podziały kosmetyków w zależności od rodzaju karnacji i stopnia zaawansowania opalenizny, lub też wyodrębniają specjalizację danego preparatu. Obecnie największym zainteresowaniem wśród miłośników tropikalnego brązu cieszą się kosmetyki z czynnikiem brązującym, który w szybkim czasie zapewnia pożądany odcień brązowej skóry ...

Kosmetyki & biznes 3/2006, str. 66

 

MODELOWANIE, A NIE ODCHUDZANIE

W 1974 roku Georgio Fischer jako pierwszy na świecie wykonał zabieg liposuction. Jakże wiele trzeba było odwagi i wyobraźni, by zapoczątkować tak nowatorki dział chirurgii estetycznej, który dziś jest określany mianem „rzeźbienia sylwetki". Bowiem faktycznie liposuction nie ma na celu odchudzania pacjenta, lecz dopasowania jego sylwetki do jego oczekiwań. Tkanka tłuszczowa jest rozmieszczona w różnych okolicach, zależnie od płci i wieku. Bardzo często mimo najszczerszych chęci i wysiłków dietetycznych lokalizuje się w nadmiarze w okolicy bioder, ud i kolan - w przypadku kobiet, lub brzucha i talii - w przypadku mężczyzn. Wielokrotnie nawet drakońska dieta i wysiłek fizyczny nie są w stanie zredukować tych obszarów. Jedynym rozwiązaniem pozostaje w takich przypadkach liposuction ...

Kosmetyki & biznes 3/2006, str. 24

 

Projekt i jego istota

Zarządzanie projektami jest stosunkowo nową dziedziną wiedzy, aczkolwiek samo pojęcie projektu było znane już od najdawniejszych czasów. Projektami były, np.: budowa piramid egipskich, muru chińskiego czy też wieży Eiffla. Mimo, że tego rodzaju przedsięwzięcia były realizowane od dawna, to jednym z pierwszych projektów, o którym można powiedzieć że był nowocześnie zarządzany, była realizowana w latach czterdziestych w Stanach Zjednoczonych konstrukcja bomby atomowej pod kryptonimem „Manhattan". Od tego czasu rozpoczął się rozwój nauki i praktyki zarządzania projektami. Zebrane wówczas doświadczenia oraz sposób pracy nad projektem, polegający między innymi na wydzieleniu odrębnego zespołu projektowego, wykorzystano później podczas realizacji innych przedsięwzięć, między innymi „programu kosmicznego" ...

Kosmetyki & biznes 3/2006, str. 26

 

e-kosmetyk.pl

www.e-kosmetyk.pl




Być może zainteresują Cię inne pozycje z tej kategorii: