Portret Kobiety

Wydarzenia / Prasa kosmetyczna



Solarium nr 37/38 2006

Prasa kosmetyczna / Solariumwww.solarium.pl czyli branża solaryjna w wirtualnej rzeczywistości

 

Internet jako środek przekazu informacji zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. To wspaniałe narzędzie ułatwiające komunikację między ludźmi na wielu różnych płaszczyznach. Z jednej strony umożliwia dzielenie się wiedzą i fachowymi informacjami, umożliwia wymianę poglądów i opinii. Z drugiej strony - staje się coraz częściej płaszczyzną wymiany handlowej, co otwiera przed nami nowe możliwości, ale jednocześnie rodzi pewne niebezpieczeństwa, przed którymi pragniemy Państwa przestrzec. W tej krótkiej publikacji omówimy pobieżnie najważniejsze sposoby wykorzystania internetu w branży solaryjnej.


W niemiłym sąsiedztwie

 

Reklama w lokalnej prasie to jeden z najlepszych sposobów na promocję salonu solaryjnego. To możliwość dotarcia do mieszkańców regionu z konkretną informacją, podaną w atrakcyjny sposób. Wiedzą o tym pracownicy działów promocji lokalnych dzienników, które zapraszają właścicieli salonów do reklamowania się na ich łamach. Jednak chcąc reklamować się w lokalnej prasie, musimy bardzo uważać. Redakcja może nam bowiem zrobić niemiłą niespodziankę...


Jest wiele do zrobienia!

Kosmetyki w polskich salonach solaryjnych - czy to dobry interes?

 

Kosmetyk w salonie solaryjnym - ten temat poruszaliśmy już na naszych łamach wielokrotnie. Co do tego, że powinien stać się nieodłącznym elementem usługi solaryjnej, nie ma już raczej wątpliwości. Ciężko znaleźć firmę handlową nie mającą kosmetyków solaryjnych w swojej ofercie. Podobnie trudno namierzyć salon, który tego typu profesjonalnych preparatów nie oferuje - nam się w każdym razie nie udało. W każdym można już dostać jakiś kosmetyk. Czy w takim razie można powiedzieć, że jest dobrze? Chyba jednak jeszcze...


Prasa kosmetyczna / SolariumCała prawda o kosmetykach do solarium.

Cudowne działanie kosmetyków solaryjnych czy trik producenta?

 

Nasza rola edukacyjna kształtująca popyt jest olbrzymia. Innymi słowy - to my jesteśmy dla swoich klientów głównym źródłem informacji o opalaniu w salonie. Dlatego zastanówmy się, co robimy źle i dlaczego to nie sam klient dba o to, aby opalać się z kosmetykiem i dlaczego obsługa ma problemy z tym, aby zapytać, czy klient posiada kosmetyk.

 

Lampy solaryjne

Na co zwrócić uwagę przy wyborze

 

Każdy właściciel solarium, zmieniając lampy, musi decydować: kupić produkt firmy, której używał dotychczas czy spróbować czegoś zupełnie nowego? Producenci wprowadzają nowe lampy o większej mocy, o lepszych współczynnikach, o specjalnych właściwościach. Trzeba więc rozważyć, jakie lampy są odpowiednie dla naszego solarium.




Być może zainteresują Cię inne pozycje z tej kategorii: